subota, 8. travnja 2017.

Matura i muke sa haljinom

Zdravoo ljudi :)

Kako ste? Pitam li vas samo ja ovakva dosadna pitanja? :)


Sada će vrijeme matura i oduvijek sam htjela napisati ovaj post, ali mislim da je sada ipak bolje vrijeme za to :)

Moja matura je bila prije skoro dvije godine, da, znam, ostarila sam. Od male mature je prošlo skoro šest godina, ali mislim da nemam ništa posebno reći za nju. 





Naša matura je bila u svibnju, ali od kada smo pošli u četvrti razred, svi su samo o tome pričali! O haljinama, cipelama, šminkanju.... To vam bude zanimljivo dva tjedna, ali te priče i ispitivanja vam više ne budu zanimljiva i svakome isto uvijek govorite. Znala sam nekada otići iz društva kada se pokrene priča o tome jer je to bila glavna tema, a meni se to nije dalo slušati, svaki dan isto...

Ja sam imala do pola (ili od pola?) uvijenu kosu, dobro je se držala, moram priznati. Šminkala sam se kod jedne šminkerice i tada sam bila zadovoljna, no da danas opet idem, iskreno, ne bih bila baš zadovoljna. 




Što je bilo sa haljinom?

Haljinu sam kupila otprilike mjesec dana prije mature. Ona je bila druga koju sam isprobala i odmah mi se svidjela. Duga, kraljevsko plava haljina sa srebrenim cirkonima do pola stomaka, malo uviše, a dole je samo padala. Savršeno mi je odgovarala veličina i dužina, tako da sam je odmah kupila, nisam morala čekati. 
Štikle su mi bile ok, bilo mi je samo bitno da ih nađem jer je to inače težak posao za osobu koja nosi broj 41. Ali, moram vam reći, bile su preudobne! 




I tako, svi pokazuju svoje haljine, a ja svoju nisam uslikala jer je nisam oblačila kod kuće pa nije izgledala onako lijepo na vješalici kao kad se obuče. Dok sam objašnjavala prijateljicama kakva je, one su rekle da misle da jedna cura iz njihovog razreda ima istu. A to se inače kod nas ne dešava jer se zapisuje koja cura je koju haljinu kupila i u koju školu ide, pa da svaka ima unikatnu. Ja nisam mogla vjerovati, ali tada je došla ta cura i pokazala mi sliku... To je zaista bila ista haljina! Samo je njezina bila u drugoj boji, ali svejedno... Ona je svoju također kupila na istom mjestu gdje i ja. Ja sam ih nazvala i ispostavilo se da je došlo do greške i da nisu baš tu haljinu zapisali, ali rekli su da sam ja kupila prije tu haljinu te da druga cura mora doći zamijeniti svoju nekom drugom (kasnije mi je rekla da joj se nova haljina još više sviđa, srećom:)) 




No, to nije sve! 

Haljina je tako bezbrižno stajala na mome ormaru da je svaki dan mogu gledati. Jednom sam je baš nešto gledala i doživjela šok! Masni otisak nečijih ruku je bio na mojoj haljini! Zamislite samo moju reakciju! No, i to sam uspjela riješiti, odnijela sam je na kemijsko čišćenje gdje su je jedva očistili zbog osjetljivog materijala. Nakon toga sam ju stavila u zaštitni najlon i spremila u ormar. 

Došao je dan mature, spremila sam se, obukla haljinu i znate kako to već ide, slikanje. Kada se to sve završilo, pošla sam na maturu, kada sam sjela u auto, pogledala u haljinu, opet sam imala što vidjet, ne znam kako, ali prolila sam malo ulja po sebi, tj haljini! 
Na početku sam bila ljuta, ali prošlo me je brzo jer se nije toliko baš vidjelo. 




Na kraju, kada sam došla na mjesto gdje je se održavala matura, vidjela sam još jednu curu koja je imala istu haljinu kao ja, samo u drugoj boji, a da vam iskreno kažem, u tom trenutku, to me apsolutno nije zanimalo! 

Sve u svemu, na maturi sam se lijepo provela, plesala sam cijele večeri, štikle su mi bile jako udobne pa ih nisam niti skidala, a nisam niti imala što drugo obuti, savjet, ponesite nešto da se možete preobuti


To su bile moje muke sa haljinom! (haha)

Imate li vi slične priče s vaše mature ili još niste bili na njoj? 

Sigurna sam da će vam biti lijepo. Moj vam je savjet da zaista ne trebate trošiti brdo novca za samo tu jednu noć jer je, ružno je to reći, zapravo nebitna, to je samo jedan dan :)



Do sljedećeg čitanja :*


MMara 




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com
Instagram:mmara_blog

Broj komentara: 11:

  1. Marijana draga, sjajan post. Koncepcija istog je veoma interesantno odrađena, jako zanimljivo za citanje, a ujedno si nam predtsavila sjajne haljine! Uzivala sam u postu.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post!
    http://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ove godine završavam osmi razred, tako da sam sada i mali maturant, i pronalazak haljine mi uopšte nije predstavljao problem. Inače nisam osoba koja voli da se elegantno obalči, ali sam uspela da pronađem haljinicu kakvu sam i zamišljala i koja mi savršeno pristaje, i to je čak nisam ni tražila, samo sam slučajno prošla pored nje u izlogu neke random radnje i eto, baš se lepo namestilo. :D
    A i ne opterećujem se previše, želim da izgledam primereno svojim godinama i u onome što je meni udobno. :)
    Post je jako zanimljiv, baš sam uživala čitajući. :) <3

    Introverted dreamer

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas mi se dopao post,kada si napisala za tu nezgodu pomislila sam da je nisi resila,no jesi,dobro je.Post je bio isuvise zanimljiv,sjajno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post i bas sam uzivala citajuci, i ako sam sve mature davno zavrsila i sada sam na faksy, zanimljiva tema i kreativna <3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post!
    Pogledajte nas post i mi smo pisale o mukama za odavir maturke kombinacije http://beautyfashiontipsforfree.blogspot.ba/2017/04/tips-for-prom-night.html <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Znači i ti si ostarila ;). Heh, ja sam već i zaboravila moje mature :D, ali ovog lejta se spremam za apsolventsko pa me već hvata muka šta izabrati :/ no valjda se nađe nešto što će mi odgovarati. Post je jako divan isadržajan. No malo sam se iznenadila oko broja obuće. Mogu samo da zamislim koliko si visoka :D jer ja nosim 36 i obožavam taj broj jer mi nema ništa ljepše nego kupovati kada je rasprodaja sa malim brojevima :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  8. http://karlastoriesdiary.blogspot.com follow her she will follow back

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post, bas si bila iskrena. Pratim te, pogledaj moj blog ako želiš :* svetlepotebyandjela.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. jako divan post lepo je sto si ovako sve podelila sa nama :)
    https://highheelpoodl.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. Great post, Darling! I really liked this dresses <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription (I subscribed to your blogger) ♥
    Have a nice day!
    Julia Shkvo

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!