nedjelja, 13. kolovoza 2017.

BTS Q&A

Zdravo svima! 


Gledjući Marijin video, pomsilila sam da je super ideja da i ja napravim mali Back to school Q&A budući da se škola bliži. 

Pitajte sve što vas zanima u vezi škole, bilo to osnovne, srednje ili pak fakulteta, a ja ću se potruditi da odgovorim na svako pitanje☺
Na pitanja odgovaram za tjedan dana!

Također pište mi u komentare biste li radije čitali moju priču o mome mršavljenju ili što se nalazi na mome mobitelu ili pak nešto treće ☺



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com
Instagram: mmara_blog

4 komentara:

  1. 1. Je li faks teži od srednje škole?
    2. Kako izgleda tvoj običan dan na faksu? (koliko ti traju predavanja, pa što radiš poslije itd..)
    3. Zašto si odlučila studirati fiziku?
    4. Najdraži predmet u srednjoj?
    5. Što bi rekla mlađoj sebi koja je u osnovnoj/srednjoj?

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. 1.) Koju srednju si zavrsila?
    2.) Koji faks sada ides, i koja si godina?
    3.) Kakvi su tvoji utisci o fakultetu?

    Nisam bas inspirisana za pitanja ali me jako interesuje post o tvom mrsavljenju jer verujem da mnoge dame kubure sa tim tako da ces verovatno svima pomoci!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  3. Savjeti za srednju skolu ?
    Savjeti za upisivanje fakulteta ?
    Koji fakultet odabrati ?
    Savjeti za maturu ?
    I da zeljela bih mozda vise o mrsavljenju jer nekako uvijrk se nadje koje kilo visak koje zelimo skinuti !
    Novi post ➡ http://hisandherway.blogspot

    OdgovoriIzbriši
  4. 1. Najlakši metod za učenje?
    2. Da li imaš vremena i za druge aktivnosti?
    3. Koja si godina?

    Novi post Introvertna Holanđanka

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!