srijeda, 2. kolovoza 2017.

Jutarnja rutina || Collab post || Girl with flowers

Zdravo svima! 

Za danas vam pišem kako to izgleda moja ljetna jutarnja rutina, ali ovo je također collab post sa dragom Sanjom za bloga Girl with flowers
Obavezno pogledajte i njezin post na istu temu!


Pa da krenemo!

Moja jutarnja rutina počinje dosta rano, iako je sada ljetni raspust. 
Ja jednostavno ne mogu dugo spavati, ma koliko kasno legla spavati!
Tako da moja rutina počinje već negdje oko 7, nekada ranije, nekada malo kasnije, ali otprilike tada.

Prvo što uradim kada se ustanem je naravno, provjeravanje obavijesti, mailova, Instagrama, YouTubea te naravno bloga. To nekada stvarno zna potrajati!

(Ako želite da vam pišem "Što se to nalazi na mome mobitelu", pišite mi to u komentare!)

Kao što rekoh, to potraje, barem sat vremena, još ako ima neki zanimljiv video za pogledati. 

Nakon što to sve pogledam, volim još neko vrijeme ležati u krevetu i ništa ne raditi.
Nakon toga pospremim krevet i obično se izvagam, mada to ne radim baš svaki dan, također ako želite post o mome mršavljenju, pišite mi u komentare :)

Nakon toga idem u kupatilo i tamo obavljam ono što svi radimo.
Ako to jutro planiram odmah jesti ili piti kavu, kraš ili tako nešto, pranje zubi odgodim za kasnije. 

Ja koristim ovu Signalovu četkicu jer ona ima ovaj poklopac da mi uvijek štiti četkicu. A ovo je također i moja omiljena pasta za zube!



 Kao što možete vidjeti, jutros sam potrošila svoju vodicu za ispiranje usta, ona mi je bila dobra. 



Nakon što sam to sve obavila idem jesti. To obično budu ove Nesquik pahuljice.



Njih najviše volim!

Kavu jako rijetko pijem jutri, a ako ju pijem to bude ova kava:


Omiljeni okus mi je vanilija, još da ju znam napraviti kao u mom omiljenom kafiću, eh :)

Nakon što popijem kavu i pojedem, igram se sa svojim mačkama i psom. Nakon toga temeljito perem ruke i tako se nekako završava ova moja ljetna jutarnja rutina :)

Za kraj: 


A zašto me slikaaaaš? Hahaha :)


To bi bilo sve, nadam se da vam se ovaj post svidio!
Ne volim iskreno uljepšavati ove rutine, ne želim lagati da radim nešto izvanredno, kad zapravo nisam!


Do sljedećeg čitanja :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com
Instagram: mmara_blog

Broj komentara: 13:

  1. Neskvikkk njami!
    Ovo sam jela kao mala i sad si se vratila u detinjstvo haha! :)
    Maca je jako slatka i ja volim da nakon svega sto obavim odem do svojih ljubimca.

    Novi post:http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, moja rutina je dosta slična. I da, želimo ta oba posta koje si spomenula☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Rutine su nam dosta slične. Definitivno želim vidjeti i post o tome šta ti se nalazi na mobitelu i post o mršavljenju. Super post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post!
    I ja obožavam Nesquik :)
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post, moram pohvaliti i tvoje fotografije :D Moja rutina je skoro identična

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post,btw svaka čast što ustaješ u 7 jer se ja jedva dignem nekada u 10 a kamoli 7. Mnogo mi je simpatična ova slika sa mačkom hahaa.♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila svoje mišljenje u komentaru,hvala.♥
    http://laurevoir.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Veoma interesantan post, draga Maro! Skroz simpaticna rutina! Moja je totalno drugacija zato mi je bilo zanimljivo da citam o tvojim jutarnjim navikama.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  8. Pree dobar post!
    Nemamo istu rutinu :(
    Ali bas si lijepo napisala i kvaliteta slike ti je odlicna:)
    Nadam se da cej jos malo cesce pisati postove :)
    Njabolja je maca na kraju hahahahaahaha

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Nesquik ;D hahaha i ja ga obožavam :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post,ustajes bas rano!♥♥

    Spa time♥ vjovana2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Zaista svaka ti cast ako se uspes probuditi u 7! :)
    Zapratila sam te, uzvrati ako zelis ♥

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja jako volim da citam ovakve postove.Moram reci da su slike odlicne!Pratim te i srecno u daljem blogovanju :)

    Moj blog je nov,ako mozes,pogledaj ga.Hvalaa! ---> livelaughloveblogg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivan post :D p.s cat is ultra cuteeeeeee! <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!